preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josipa Badalića Graberje Ivaničko

Login
Anketa (mala)
Jeste li zadovoljni napredovanjem izgradnje dvorane?



Web stranica 4.a razreda

Raspored sati

 

SIGURNIJI INTERNET

RED BUTTON

CSI

Opis projekta

Darujmo Darovite

S početkom školske godine 2017./2018. Osnovna škola Josipa Badalića u Graberju Ivanićkom škola uključila se u projekt Croatian makers plus financiran od strane grada Ivanić-Grada i sredstvima europskih pristupnih fondova koji je trajao do kraja kalendarske 2018. godine. Svrha projekta bila je identificirati učenike darovite u STEM području i uključiti ih u izvannastavnu aktivnost robotike kako bi razvijali svoju darovitost.


S obzirom na to da su daroviti učenici u području STEM-a u školi identificirani, škola se sada želi usmjeriti na ostala područja darovitosti. Namjera je identificirati učenike darovite u umjetničkom području i razraditi i pokrenuti aktivnosti koje će razvijati njihovu darovitost. Planiramo razviti sustav identifikacije darovitih učenika u umjetničkom području i implementirati ga u rad stručnih suradnika i učitelja škole.


Vještine koje su obuhvaćene umjetničkim područjem su jezično usmeno i pisano izražavanje te likovno izražavanje. U svrhu razvoja navedenih vještina škola namjerava osnovati debatni klub u kojem će učenici moći razviti svoje vještine usmenog jezičnog izražavanja. U redovnu i dodatnu nastavu engleskog jezika namjeravamo uvesti inovativne i motivirajuće metode poučavanja koje će potaknuti razvoj vještina učenika darovitih u pisanom i usmenom izražavanju na engleskom jeziku. Do kraja 2022. škola će izraditi priručnik za identifikaciju darovitih učenika u umjetničkom području koji će sadržavati i primjere za rad. Priručnik će biti javno dostupan na stranicama škole. Tijekom školske godine organizirat će se dvije javne izložbe likovnih i literarnih radova darovitih učenika kako bi se njihov rad i napredak predstavili ostalim učenicima, roditeljima i posjetiteljima škole.


Četiri učiteljice, ravnateljica i dvoje stručnih suradnika škole upućuje se na mobilnosti usavršavanja. Ravnateljicu se upućuje na tečaj vođenja europskih projekata.


Do završetka projekta očekujemo:
- posjedovati konkretnu informaciju o broju identificitranih učenika darovitih u umjetničkom području
- razvijen sustav identifikacije darovitih učenika
- izrađen priručnik za identifikaciju darovitih učenika s primjerima za rad
- pokrenuta izvannastavna aktivnost za identificirane učenike (debatni klub)
- integriran rad s darovitim učenicima u nastavi engleskog jezika i vjeronauka
- održane dvije izložbe radova darovitih učenika
- veći broj prijava na umjetničke natječaje i natjecanja


Dugoročni učinak za školu bit će višestruk. Primjenom navedenih aktivnosti škola će učenicima pružiti nove sadržaje i mogućnosti za stjecanje novih vještina čime će povećati kvalitetu rada. Uspostavljenim sustavom identifikacije i rada s darovitim učenicima škola će biti jedna od rijetkih u Republici Hrvatskoj koja takav sustav ima i provodi te će postati primjer za impelementaciju takvog sustava u ostale škole. Tome će dodatno pridonijeti izradom priručnika za identifikaciju darovitih učenika koji će biti javno dostupan. Osnivanjem debatnog kluba postat će jedina osnovna škola u široj regiji koja ima debatni klub, što će pridonijeti razvoju ugleda škole. Sudjelovanjem na mobilnostima unaprijedit će se vještine i iskustvo učitelja, a stečenim poznanstvima i mogućnostima međunarodne suradnje povećat će se i europska dimenzija škole.

Ova publikacija izražava isključivo stajalište njenih autora i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.

 

preskoči na navigaciju