preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josipa Badalića Graberje Ivaničko

Login
Raspored zvona i prijevoza

 

Web stranica 4.a razreda

Anketa (mala)
Podržavate li cjelodnevnu nastavu?



SIGURNIJI INTERNET

RED BUTTON

CSI

Opis projekta

Darujmo Darovite

S početkom školske godine 2017./2018. Osnovna škola Josipa Badalića u Graberju Ivanićkom škola uključila se u projekt Croatian makers plus financiran od strane grada Ivanić-Grada i sredstvima europskih pristupnih fondova koji je trajao do kraja kalendarske 2018. godine. Svrha projekta bila je identificirati učenike darovite u STEM području i uključiti ih u izvannastavnu aktivnost robotike kako bi razvijali svoju darovitost.


S obzirom na to da su daroviti učenici u području STEM-a u školi identificirani, škola se sada želi usmjeriti na ostala područja darovitosti. Namjera je identificirati učenike darovite u umjetničkom području i razraditi i pokrenuti aktivnosti koje će razvijati njihovu darovitost. Planiramo razviti sustav identifikacije darovitih učenika u umjetničkom području i implementirati ga u rad stručnih suradnika i učitelja škole.


Vještine koje su obuhvaćene umjetničkim područjem su jezično usmeno i pisano izražavanje te likovno izražavanje. U svrhu razvoja navedenih vještina škola namjerava osnovati debatni klub u kojem će učenici moći razviti svoje vještine usmenog jezičnog izražavanja. U redovnu i dodatnu nastavu engleskog jezika namjeravamo uvesti inovativne i motivirajuće metode poučavanja koje će potaknuti razvoj vještina učenika darovitih u pisanom i usmenom izražavanju na engleskom jeziku. Do kraja 2022. škola će izraditi priručnik za identifikaciju darovitih učenika u umjetničkom području koji će sadržavati i primjere za rad. Priručnik će biti javno dostupan na stranicama škole. Tijekom školske godine organizirat će se dvije javne izložbe likovnih i literarnih radova darovitih učenika kako bi se njihov rad i napredak predstavili ostalim učenicima, roditeljima i posjetiteljima škole.


Četiri učiteljice, ravnateljica i dvoje stručnih suradnika škole upućuje se na mobilnosti usavršavanja. Ravnateljicu se upućuje na tečaj vođenja europskih projekata.


Do završetka projekta očekujemo:
- posjedovati konkretnu informaciju o broju identificitranih učenika darovitih u umjetničkom području
- razvijen sustav identifikacije darovitih učenika
- izrađen priručnik za identifikaciju darovitih učenika s primjerima za rad
- pokrenuta izvannastavna aktivnost za identificirane učenike (debatni klub)
- integriran rad s darovitim učenicima u nastavi engleskog jezika i vjeronauka
- održane dvije izložbe radova darovitih učenika
- veći broj prijava na umjetničke natječaje i natjecanja


Dugoročni učinak za školu bit će višestruk. Primjenom navedenih aktivnosti škola će učenicima pružiti nove sadržaje i mogućnosti za stjecanje novih vještina čime će povećati kvalitetu rada. Uspostavljenim sustavom identifikacije i rada s darovitim učenicima škola će biti jedna od rijetkih u Republici Hrvatskoj koja takav sustav ima i provodi te će postati primjer za impelementaciju takvog sustava u ostale škole. Tome će dodatno pridonijeti izradom priručnika za identifikaciju darovitih učenika koji će biti javno dostupan. Osnivanjem debatnog kluba postat će jedina osnovna škola u široj regiji koja ima debatni klub, što će pridonijeti razvoju ugleda škole. Sudjelovanjem na mobilnostima unaprijedit će se vještine i iskustvo učitelja, a stečenim poznanstvima i mogućnostima međunarodne suradnje povećat će se i europska dimenzija škole.

Ova publikacija izražava isključivo stajalište njenih autora i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.

 

preskoči na navigaciju